Monday, January 3, 2011

I have comeback, to live!





Post aku yang terakhir adalah pada Jun 2009, sekarang dah 2011. Memang lama gila babi aku stop blogging. So kini aku nak kembali ber-blog, kembali menonton movie² secara serius dan lantas me-review secara progresif. Azam tahun baru, nak kasi blog ni lagi gempak dari dulu. Kepada semua yang masih follow blog aku nih, kat bawah ni aku list-kan beberapa movie menarik yang akan keluar pada tahun baru 2011 ini.


- transfomer - dark of the moon
- pirates of the caribbean on strangers tide
- fast 5
- somewhere
- beastly
- source code
- johnny english reborn
- fighter
- limitless
- new paul
- roommate
- breaking dawn (part 1)
- harry potter (final chapter)
- kungfu panda 2
- i spit on your grave
- the tourist
- no strings attached
- tree of life
- the girl who kick the hornet nest
- the roommate
- i am number four

- the mechanic
- sucker punch
- the beaver


Mungkin aku akan review semua movie diatas, kalau aku rajin la.
* list ini mungkin akan bertambah dari masa ke semasa.

No comments: