Wednesday, April 15, 2009

Mana satu Lara Croft pilihan anda?




















Aku bukan fanboys untuk mana² movie Tomb Raider, sebab aku tak suka Angelina Jolie. Atas seribu satu sebab. Tapi setelah aku buat rondaan harian dalam chickipedia petang tadi, aku terjumpa dia ini; Alison Carrol. Dan sekarang aku amat berharap movie Tomb Raider akan buat reboot dan gunakan beliau sebagai Lara. Kerana rasanya Alison lebih layak untuk watak ini jika dibandingkan dengan angie. Berkulit cerah, big boobs, gimnas, dan yang lebih penting, alison sememangnya dari England. Selain big boobs, apa yang angie ada untuk disamakan dengan Lara Croft ini? Takdak apa kan. Dia cuma ada muka yang sesuai berlakon dengan Vivid Entertainment ja. Aku harap angie baca entry aku ini.

The new face of lara croft. Itu jolokan yang diberi kepada Alison Carrol. Tapi bagi aku, she is the face of lara croft. Walau kini alison cuma memegang watak Lara Croft di dalam game Tomb Raider; Underworld, namun aku yakin aku akan tonton Alison Carol sebagai Lara Croft dalam movie Tomb Raider yang berikutnya.

6 comments:

Aslina said...

weyy...angelina jolie paham bm ke? dia mungkin paham bahasa myanmar je kot sebab anak2 angkat dia banyak dari situ...

encik adi said...

dia mmg jenis tak paham bahasa.

Aimi said...

rasenye lagi suke angie kot drpd alison, when angie potrays lara, she does it with such elegance, just like and english lady is suppose to be and at the same time, she does all her stunts on her own, and she does it well.. hanya berkongsi pendapat..

encik adi said...

dah penah tengok alison jadi lara croft atau belum?

Aimi said...

belum kot, haha... xpe2, kite tunggu kan kehadirannye.. belum keluarkan?

encik adi said...

dah. dalam game.